משהו לא בסדר עם החבר'ה של ליל הסדר!

לא צריך לעסוק בתחום כדי לראות שרובם ככולם של פרסומי ליל הסדר (עם חב"ד או בלעדיהם..) נפתחים במשפט "מסודר".

"כולם בסדר!"
"גם אני בסדר"
"יהיה בסדר"

ואני שואל –
הכל בסדר??!

איך עוד לא קם פרסומאי, ולו הקטן ביותר ועושה סוף לתופעה?!

כל שנה "מסתדרים" עם אותם רעיונות "מסודרים",
ואף אחד לא חושב לקחת יוזמה ולעשות סדר!
(שומו שמיים וכו')

אז סידרתי לעצמי כוס קולה קר,
ארוחת צהריים מפנקת,
ועכשיו בואו נעשה סדר בדברים:

בעצם זה די פשוט,
יש לנו מותג.
מותג חזק מאוד העונה לשם "ליל הסדר",
לילה אחד (או שתיים, לחוצניקים שבינינו..) שאליו בעצם מתנקזים שבועות ארוכים של הכנות, ניקיונות, לחץ, חרדה, ושאר מכות…

– בלילה אחד הכל מסתכם.

הציפייה וההכנה לזה הלילה לא פוסחים על אף בית בישראל. וכשהוא מגיע – אפשר להכתיר אותו כ"הלילה הכי לא – מסודר בשנה"..

אך החוויה שבלילה זה לעיתים בלתי נשכחת –
הבגדים המיוחדים, הבית הנקי, השולחן הערוך, המטעמים, והמשפחתיות הגדושה סביב שולחן אחד…

כל אלה הפכו את "ליל הסדר" למותג.
ומותג טוב – לא מחליפים!

אז לא משנה כמה קיצ'י הפרסומת תיהיה,
בליל הסדר – כולנו בסדר!

בסדר?